Aprilia Riders Club Malaysia

FORUM
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Nk panggil anak saya kat Japan, tapi mahal sgt la

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
patungkecik

avatar

Posts : 3
Join date : 2014-02-17

PostSubject: Nk panggil anak saya kat Japan, tapi mahal sgt la   Mon Mar 03, 2014 9:27 pm

rasanya sgt mahal kalo buat satu panggilan ke jepun utk bercapa dgn anak saya.. rasa tak mampu kalo panggil setiap hari la.. biasanya korang buat panggilan, juga begitu mahal ke ? camne nk mengatasi masalah ni ?
Back to top Go down
adventurouscar

avatar

Posts : 3
Join date : 2014-02-19

PostSubject: Re: Nk panggil anak saya kat Japan, tapi mahal sgt la   Tue Mar 04, 2014 9:58 pm

skrng kita kan ada byk apps yg boleh buat panggilan kan ? kenapa takmo pakai ? ataupun beli je la Celcom Xpax mobile internet.. boleh cakap lama lama pun tak risau
Back to top Go down
chucheongfan

avatar

Posts : 4
Join date : 2014-02-20

PostSubject: Re: Nk panggil anak saya kat Japan, tapi mahal sgt la   Wed Mar 05, 2014 8:07 am

Oh sekarang canggih. Banyak data plan. Jadi I rasa tak de pelan yang paling sempurna. Cuma ada yang paling sesuai atas keperluan adik. Kena cuba baru tau mana yang bagui.
Back to top Go down
ainamafan

avatar

Posts : 4
Join date : 2014-02-21

PostSubject: Re: Nk panggil anak saya kat Japan, tapi mahal sgt la   Thu Mar 06, 2014 6:59 am

Jepun dekat je, bukan mcm amerika kena terbang 1 hari. Mungkin kamu boleh lawat dia selalu. cakap terus bila jumpa dia tetapi bukan dengar suara dalam telefon lebih bagus kan?
Back to top Go down
manne

avatar

Posts : 1
Join date : 2014-03-07

PostSubject: Re: Nk panggil anak saya kat Japan, tapi mahal sgt la   Fri Mar 07, 2014 6:23 pm

Tak payah bersusah-payah! Gunalah celcom prepaid. Dulu saya guna syarikat yg lain tapi semua tak stabil. Celcom meliputi kawasan yg luas dan jika top up dapat extra data. Bukan tu sahaja, data tu tak de tarikh expire juga, boleh guna sepanjang masa.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Nk panggil anak saya kat Japan, tapi mahal sgt la   

Back to top Go down
 
Nk panggil anak saya kat Japan, tapi mahal sgt la
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Grnad Prix NHK Trophy Japan 21 - 24.10.2010
» Coach worried about Japan trip BUT Crystal can't wait
» Lauren Boden wins in Japan
» Charlotte Van Veenendaal off to Japan with Relay Team
» PSN NOW WORKING ON JAPAN!!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Aprilia Riders Club Malaysia :: Aprilia Riders Club Forum :: MAKLUMAT (INFORMATION) :: Trip / Rides & TTS :: Sembang-sembang (General Chat)-
Jump to: